lördag 1 februari 2014

Min lördag i bilder

Jag sover till klockan tio, tio timmar i sträck. Det var verkligen välbehövligt. Sen blir jag liggande i sängen, surfar runt på lite bloggar, läser tidningarna, kollar FB och bara njuter av min lediga lördag. Är social och ringer lite samtal också.


Äter brunch, ägg med sardinmackor och smoothie, för övrigt min nya frukostvana.
Kollar lite på de nyköpta tulpanerna på köksbordet också.



Efter promenad blev det te hos min fina mamma.

När jag har kommit hem tar jag en liten tupplur och kollar sen på dokumentären om tempelbyggandet i Åsele. Intressant historia.

Äter en enkel middag med fisk, räkor och avocao. 
Skriver också en stund i min dagbok.
Är glad över min dag, lugn och skön och med många nyttiga relektionet.
I morgon är en annan dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar