torsdag 10 september 2015

Rikast i världen

Jag har det bra rent ekonomiskt. Kan köpa mycket av det jag vill ha och önskar mig. Och jag känner mig trygg med min livssituation.
Men det viktigaste är ändå mina nära och kära och mina vänner.
Jag har många vänner, i olika konstellationer, och det är så himla härligt.
I förra veckan var jag exempelvis bjuden till fina Birgitta som bjöd på makalöst god mat. 
Bland annat den här underbara glassbakelsen.
Det var så himla trevligt att sitta hos henne och njuta av kul sällskap och goda samtal.



Och idag var vi några tjejer som åt lunch tillsammans. Också så härligt att snacka och känna värme och innerlighet. 
Det är så lätt att glömma bort att det viktigaste av allt är kärlek och vänskap.
Så på det sättet är jag nog rikast i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar