fredag 11 september 2015

Den största välsignelsen

Äntligen fredag och en fullmatad helg är på ingång. 
I morgon ska P och jag åka till lilla Amanda och fira hennes födelsedag i efterskott. Den 2 september fyllde hon 6 år så nu är det hög tid att hon får sina paket.
Ibland kommer det över mig hur mycket hon har gått igenom. Mer än vad de flesta gör på en hel livstid. Så tänker jag på vilken välsignelse det är att man inte vet vad man ska drabbas av här i livet. Jag tror bestämt att det är den största välsignelsen av dem alla.

Här är Amanda någon gång i våras tror jag.

På söndag ska vi åka på mässa på Elmia. P och jag har en gemensam dröm om att köpa en husbil tillsammans. Det är något jag aldrig trodde jag skulle vilja men man är inte sämre än man kan ändra sig. Är numera helsåld på denna ide´. 
Vi har pratat ihop oss om vad vi vill ha så nu ska vi kolla.

Önskar er alla en fin helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar