måndag 7 september 2015

Helgen

Måndag igen och jag kan se tillbaka på en lycklig helg, fylld av innerlighet, värme och kärlek. 
I lördags städade jag största delen av dagen och sedan kom P och hade med sig kräftor och Janssons. 
Så gott det var.
Älskar ju kräftor och jag njöt av varje tugga.
Igår blev det låååång sovmorgon och efter frukost/lunch blev det promenad och sedan middag. efter det bio. Vi såg "Så ock på jorden", Kay Pollaks uppföljare till "Såsom i himmelen".
Vi var väl bägge två rätt besvikna.
Det var så mycket klicheér och rätt så gapig dialog.
Men det var ändå mysigt att sitta där i mörkret och koppla av.

Mycket av mammas grejor är nu utplacerade hemma hos mig men det är ännu lite kvar. Så skönt det blir när allt är färdigt och jag kan släppa hela den biten.

Nu är det en hel arbetsvecka och jag hoppas den blir bra och jag får känna att jag gör nytta. Min jobbdator har lagt av så det finns mycket webbarbete att göra för att hinna ikapp.

Ha det gott alla fina som tittar in här.
Önskar er allt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar