onsdag 1 februari 2017

Vårens planer

Hemma och sjuk i en mykoplasmainfektion. Därför har jag tid att spalta upp mina önskningar, planer och drömmar för våren. Utan inbördes ordning.

  • Först och främst, bli frisk. Har varit hängig ganska länge innan det nu eskalerade i antibiotika och sjukskrivning.
  • Sticka mer avancerade saker, som jag gjorde förr. Ofta blir jag bekväm när jag ska välja stickningar. Vill gärna kunna vara social samtidigt som jag stickar och då blir det typ sockor och sjalar som jag redan kan.
  • Åka på solresa med min älskling.
  • Lära mig kameran jag fick av en mycket snäll vän.
  • Fortsätta äta LCHF. Mår så bra av det.
  • Säga nej oftare.
  • Inte köpa så mycket saker.
  • Läsa fler böcker.
  • Jobba på att inte oroa mig så mycket.
  • Locka håret oftare för jag känner mig så fin i det.
  • Leka mer med barnbarnen.
  • Vara en god vän för de som vill vara vän med mig. Och som jag vill vara vän med.

Tja, typ så önskar jag min vår ska bli.
Vad önskar ni för er vår?

Kram Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar