söndag 22 januari 2017

Magiskt med bubbelbad

Söndag och en underbar helg är snart slut. 
Igår rensade jag bland mina böcker och det blev två stora kassar med böcker att skönka. Så skönt.
Sen blev det Nässjö och jag blev överraskad med räkor, avokado, havskräftor och goda ostar.
Den njutningen...
Sen avslutade vi kvällen i bubbelbadet. Att ligga i det varma vattnet under en stjärnklar himmel är nästan en helig upplevelse. Så magiskt och livet känns så stort och lite högtidligt. 

Idag tog vi en låååång sovmorgon, frukost framför vinterstudion och så hängde jag en stund med gullungen Elsa. Hon går numera och är inte stilla en sekund. Så roligt att följa henne.
Och nu är jag mätt och belåten efter en god fiskmiddag, en promenad är avklarad, och nu är det bara en slapp söndagkväll kvar.
Så tacksam för ännu en finfin helg.

1 kommentar:

  1. Låter härligt , vi gjorde lite samesame ..... låg i bubbelbadet under bar himmel för att fira köket . Önskar dej en fortsatt bra avslut på helgen.
    kram B

    SvaraRadera