tisdag 3 januari 2017

Ett års paus

Har semester denna veckan och jag ägnar dagarna åt att rensa, städa och slänga.
Underbart skönt att bli av med en massa grejor.

Annars har det varit härliga helger.
På julafton hade vi först julfrukost hemma hos älsklingen, sen var det fika hos Jakob och Pilla, jullunch hos min syrra och kvällen avslutades hos min svärfar. 
Å, det var en så rolig dag.
Nyårsafton firade vi ensamma med hummer, oxfile och god glass. Vi kollade på fyrverkerierna vid Ingsbergssjön och sen badade spabad när vi kom hem.

Idag var min syrra här och fikade och vi hade så roligt.
Vi gick igenom alla mina stickningar och även vad syrran hade för stickplaner.
Och jag tände alla ljusen i adventsljusstaken för det hade jag inte kommit ihåg innan. 
Jaja, det var vackert nu också.

Ps, tänker nu börja blogga igen. Har behövt en paus. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar