måndag 28 december 2015

Om julen

Det blev en fin julafton. Alla var glada och vi åt god mat och hade det trevligt. Kände mig så rik som fick fira jul med två av mina barn. Det tredje kommer efter jul och då blir julafton igen.
Det är också extra trevligt att min P och mitt ex kommer så bra överens.
Det är så det ska vara tycker jag och känner mig lycklig över att de gillar varandra.
Min systerson Viktor var också med.
Fick så fina julklappar.




Ywonne Gills foto.

Vit perkolatorbryggare, lyxiga spaprodukter, vacker ljusstake och inte minst en underbar ring av P. Det är roligt att få blandade lyx- och nyttogrejor.


































Men jag blev riktigt sjuk på juldagen med jättejobbig hosta och ont i kropp och hals. Det var meningen att P och jag skulle haft vänner på fest ikväll men det fick vi ställa in. Som vanligt har ju hösten varit stressig och det brukar alltid resultera i en infektion när man väl slappnar av. Ikväll känns det dock som om det har vänt så nu kan jag planera nyårsfirandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar