lördag 26 december 2015

Om att blogga

Njuter av att alla julblommor, både de jag har köpt och de jag har fått. Är lite trött, sådär som man blir efter den urladdnign julafton trots allt är. 
Har blivit förkyld så det är gott att inte ha så många plikter och bara kunna ta det lugnt. 

På sista tiden har jag funderat över bloggandet. 
Jag skriver här främst för att det är roligt och ibland intressant att titta tillbaka och minnas vad som har hänt. Jag skriver förstås inte om mitt mitt innersta. 
Brukar säga att jag är personlig men inte privat här.

Ibland får jag synpunkter på vad jag har skrivit och jag menar att det är upp till var och en att läsa min blogg. Det är mitt liv jag skriver om här och är jag glad och lycklig så vill jag kunna skriva det. Och skriver jag om något annat så är det också mitt val.
Kort sagt; bloggen är min och jag skriver det jag har lust med för stunden.
Med ett undantag, jag skriver nästan aldrig om mitt jobb eftersom det tillhör mitt offentliga jag. Jaha, därmed har jag kanske gjort ett litet statement.

 Ha en god fortsättning på julen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar