söndag 12 oktober 2014

Allaredan jul!

Ja, jag vet. Det är väldigt tidigt att börja tänka på julen.
Men nu är jag en sån där julnörd som redan har börjat köpa julklappar och som går all in när det gäller ljusslingor och andra jultrevligheter. 
Så därför har jag i eftermiddag suttit och läst dettamagasin samtidigt som jag haft en massa ljus tända.
Så himla härligt.

Annars var jag hos lilla Amanda igår. Vi var på skördefest i Långasjö där vi fiskade i fiskdamm och åt våfflor. Det blev en riktig mormor/Amandadag.
Älskar den ungen så det värker.

Har haft problem med huvudvärk hela veckan men idag verkar det som om det äntligen har släppt. Stressen har ju varit tung inför inlämnngen av boken till tryck.
Och i och för sig så är inte stressen riktigt över ännu.
I morgon kommer slutkorret från tryckeriet och då ska det läsas ännu en gång.
Men först är det söndag och en kväll i lugnets tecken, med promenad och söndagsbad och någon att säga godnatt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar