söndag 23 mars 2014

Bokslut

Vilken underbar fest jag var på igår.
Italiensk buffe', gott vin och fantastiska människor.
Så tacksam att få vara med.

Idag har syrran och jag varit och kollat på ett visningshus som Rörvikshus har byggt i Rörvik.
Väldigt trevligt men allt var inte i min smak. Gillar inte när det är fönster från golv till tak överallt. Enligt mig blir det som att bo i ett skyltfönster.
Så det är ju tur att det inte jag som ska bo i huset.

Och nu är det kväll och jag spelar underbar musik och fixar lite här hemma.
Och när jag i morgon går och jobbar så vet jag att den här helgen har delat in mitt liv
i före och efter.
Hur det än blir så är det före och efter.
Men det är inget jag kan berätta om här.

1 kommentar:

  1. Hej! Nu är jag ju inte hemlig längre, du var alldeles för duktig på att hitta mig eller så gav jag för tydliga ledtrådar :). Hur som helst, nu är ett nytt paket på väg...

    SvaraRadera