tisdag 31 december 2013

Nytt år

Snart dags för ett nytt blankt år.
Känns alltid lika lockande och skönt.
Lite som en befrielse att få börja på nytt, skriva ny historia på oskrivna blad...
Starta om.
Året som snart är slut har varit omvälvande.
Amanda blev helt cancerfri, helt fantastiskt.
Själv var jag sjukskriven i nästan ett halvår, det blev ett halvår fyllt av nya erfarenheter.
Blev lite klokare, lite mer luttrad över hur människor kan bete sig när de är rädda och fega.
Men framför allt blev jag fylld av kärlek från oerhörta många människor, kända som okända. Det har burit långt.
Och det är också det jag väljer att ta med mig när jag nu går in i ett nytt år.
För störst av allt är kärleken och 2014 ska bli det mest kärleksfyllda året någonsin. 
Gott nytt år till er alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar