söndag 4 oktober 2015

När det inte blir som planerat

Igår skulle P och jag ha gått en lång promenad men så fick vi för oss att åka hem till hans föräldrar och fika. Jag bakade blåbärsmuffins som vi tog med oss och det blev en fin stund tillsammans. De är så fina hans föräldrar och jag är så glad i dom.
Sen åkte vi till Sandsjöbaden och käkade och det var meningen att vi skulle göra det lite snabbt. För efteråt skulle vi kolla på opera på Kulturhuset här hemma. Men så började jag frysa och mådde inte bra så vi åkte hem och parkerade oss i soffan istället.
Och det blev så bra det också.
Ibland är det så gott att bara följa med strömmen och inte planera så mycket.

Och vi hann prata så länge ute i Sandsjöbaden så vi hann se solen skifta från gult till rött. Det är så det är med P, vi pratar och pratar och pratar och det är så himla härligt.
Och jag är aldrig lyckligare än då...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar