fredag 2 maj 2014

Paket

Idag kom det sista paketet från min hemlisvän, Signe mitt i livet. Och det var lika fint innehåll som det varit tidigare. Härlig sticktidning med vintageknappar, Manos Lace och Tant koftas filisilk. Blir mycket sjalstickande framöver. Jag är så otroligt tacksam för att jag har haft en sån fin och generös hemlisvän. Jag har fått både inspiration (vilket jag behöver just nu) och fantastiska garner att sticka av.
Så tack kära Signe för din stora omtanke och fina generositet.
Och för er som inte vet så är en hemlisvän någon som åtar sig att vid tre tillfällen skicka stickrelaterade presenter till en okänd människa. Under tiden får man en del ledtrådar och ska försöka gissa vem som är ens hemlisvän. 
Detta var första gången jag var med men absolut inte den sista.
Jag tycker om tanken att pyssla om en medmänniska som jag inte känner. 
Att försöka göra gott för någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar