fredag 3 januari 2014

Glömmer aldrig

Jag fick många fina julklappar den gångna julen, berlock till mitt armband från Thomas Sabo, presentkort på ansiktsbehandling, olika lyxiga cremer och duschcremer. 
Men ifråga om överraskning kan inget mäta sig med den julklapp jag fick för några år sedan. Skulle åka till kyrkan på julaftonsförmiddag och såg att det stack upp en kasse ur brevlådan. När jag kollade i den så låg det ett fin paket som innehöll en vacker stickbok " Att värma varandra". Jag blev så glad och rörd, men grejen är att jag inte har en aning om vem som lämnat julklappen. 
Har dock sparat en del av pappret som ett väldigt vackert minne.

3 kommentarer:

  1. Nämen, vad roligt och framförallt fint att någon har tänkt ut en passande julklapp. Självklart ska vi träffas och sticka, ser verkligen fram emot en stickdejt. Finessen med mig är ju att jag kan nästan jämt....
    Sarah.

    SvaraRadera
  2. ...kanske var den tänkt som en uppmuntran....att använda sin gåva...sin passion till att skapa en bättre och rättvisare värld. Att med KÄRLEK och omtanke "Värma varandra" och sprida ljus och hopp i en värld fylld med mörker och hopplöshet. Du har många fina gåvor, använd dem med glädje och stolthet ♥

    SvaraRadera
  3. Så vackert du skriver Sarah och så glad jag blir över dina ord.

    SvaraRadera